Every hearts day


Happy Valentines day everybaady..

Hoppas alla får en härlig alla hjärtans dag med sina älsklingar.. Även ifall ni inte har ngn, mys med ngn mysig.. okej dt där lät cp.. men what ever.. Måste faktiskt säga att jag aldrig har firat en alla hjärtans dag med en pojkvän. Men jag har inte dött av dt, så jag klarar nog mig iår också. Som jag kanske har sagt typ sju miljoner gånger så ska jag gå på bio idag med Jossi, Malin, Anna och Sofie. Fem singlar som ska kolla på en kärleksfilm *hostdesperatahost*, som heter "Valentines day"... Folk kommer skratta åt oss... Men om vi vill spendera en alla hjärtans dags kväll gråtandes i en biosalong så får vi göra dt! Sådeså...

Vad ska ni andra göra idag då? Jag vet att Sara och Kim ska bojkotta dagen med att kolla (haha, råkade skriva fel när jag skrev kolla.. glömde k:t... suddade bort dt ganska snabbt..^^) på skräckisar.. Ja så kan man ju faktiskt också göra... Och Millan ska laga mat till sin pojke, romantik på hööög nivå ;p Ooooch.. sen vet/kommer inte på fler vad de ska göra..

Men men, måste verkligen plugga nu till provet i geografi imorrn.. Sååå.. see yah!

Hittade denna bild när jag sökte på valentines day... Detta är ett tecken på hat allihopa! HAAAT!

"Du och jaag, jaag och duu i ett *blaa blaa* tillsammaaaaaaans"- Mike Wasowski

Och så filmen vi ska se ikväll..

See yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0