Fredag imorrn= dans dags!

Hola amigos

Idag var som jag sagt, min favvo dag.. Torsdagar! Mixed media! Woho! Men som alltid; tiden går fort när man har roligt. Och det gjorde den verkligen idag, sista en och en halv timmen gick bajs fort.. INTE KUL! men vi fick göra massa kul saker iaf. Me LOVE mixed media!

Har inte så mkt att säga förutom att jag är jävligt trött och är lite nervis inför imorrn och när vi ska visa upp vår dans.. Jag, Sofie, Oliver, Jossi och Rabika har verligen tränat varje dag den senaste veckan, kanske alla utom måndag då.. Men, hur pinsamt dt än är, så har jag en SÅÅÅ hemsk träningsverk i benen.. Fick det redan DURING den första gången vi tränade.. skummt.. Mamma sa; "Det kanske är ett tecken på att du tränar för lite.." Nähää? I kinda already know that.. Men ska förhoppningsvis följa med Ifrah på hennes dans på måndag och se om dt ser kul ut.. Im looking forward to it..

Nej men nu ska jag fortsätta plugga..

Aqve fick mig att börja lyssna på denna låt igen efter hur länge? 2-3 år? Älskar verkligen denna låt, har alltid gjort.. Här är den officiella videon med lite förgrej i början, spola fram till 0.50 om du vill lyssna på själva låten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0