Monday fucking afternoon

Hello señoras y señores..

Sitter här i min säng med miss Sofie och chillaxar.. Vi lyssnar på musik, jag doodlar lite då och då, facebookar och mycket mer... Har tyvär fått reda på lite oroande saker, oooorkar inte.. Men men, its just to deal with it..

Idag har varit en jobbig dag för den sjuke.. HAr gått runt och snorat = varit tvungen att snyta mig var 10 min, har varit OTROLIGT jobbig att gå upp för trappan så många gånger jag har gjort, mer jobbigt än vanligt, haft ont i huvudet och såå vidare, o så vidare.. Bajs jobbigt.. Desutom märker man att ALLA så småningom i klassen kommer att bli förkylda, idag var dt jag, aaron, millan, jossi och dt kommer bara bli fler.. I promise u.. (Säkert kommer Sofie bli sjuk nu eftersom hon ska sova här, men men , hon får skylla sig själv ;D).


My beutiful Sofie i början av terminen, i slutet av sommarn.. ÅH VILL HA SOMMAR!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0