Position paper hit.. resolution paper dit

hej.

Kylan.. behöver jag säga ngt mer? Den skapar så j****vla mkt problem... Tog mig EN och EN HALV TIMME att ta mig till skolan idag! Stod stilla i 25 min på en bro pga att tåget inte hade ngn ström..? Jag menar, hur ofta händer dt? Sen så tog dt en halvtimme, kanske mer, att ta mig från årstaberg till liljeholmen som vanligtvis brukar ta 5 min.. ÅÅÅÅÅH! Och det är ju bortsett från det faktum att man håller på att förfrysa varje gång man går utanför dörren.. Mina ben och händer är seriöst döda... Imorrn ska jag klä på mig rejält innan jag går ut.. Men ska dock ha kjol på mig imorrn... SOM INTE HÄNDER OFTA.. Vet inte riktigt hur jag ska överleva.. men men.. Får stå ut... Snart blir dt vår right..? riiiiiiight? Snälla säg att dt blir vår snart...

Meeeeeen, annars så har dt varit en jääkligt förvirrande dag. Vi fick bara mer och mer uppgifter. Vi skulle vara klara med ett papper och sen en timme efter vi var klara med den fick vi reda på att ett annat papper också skulle vara klart idag.. Fast det kan lämnas in imorrn, kl 11.. Kuul.. Så ska sitta uppe hela kvällen idag med det. Tror dock att dt bara kommer vara idag som kommer vara uppesitterkväll med plugg.. Vi kommer nog göra allt annat i skolan.. Får man hoppas..

Men men, nu ska jag soova (tänkte jag säga), näe jag ska äääta!
Såå, see yah!

Tillägnar detta inlägg till min babe..  Your sooo hoott hooottie!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0