Semeldagen

Hola

Sitter just nu och vad? Jo pluggar.. Ska vara klar med en läslogg tills på torsdag så jag måste skriva, skriva, skriva... Men blir nog, förhoppningsvis, klar. You gotta have confidence..

Idag har varit en helt okej dag. Hade geografi på morgonen och sen matte (*puke-reflex*).. Men no really likie my matte lärare.. He's vierd... Men iaf, och på eftermiddagen spanska. Men eftersom våran spanska lärare inte var där så gjorde vi typ ingenting. Men dt e fucking svårt oke?
Efter spanskan gick jag och Engla till donken, hon åt donkenpaj med cola och jag åt på en semla som jag hade köpt på vägen.. MMMMMM! Och eftersom dt är fettisdagen så tycker jag faktiskt att dt är ett måste att äta minst en semla.. Så jag åt två.. Köpte ett paket med två stycken ni vet.. Ahaaha.. Mycket smart tjej dt där (tror inte dt finns enkel-paket, men ändå). Åt den ena på donken och sen när jag gick tillbaka till skolan för att träna på dansen vi måste göra till idrotten, så åt jag den andra. Gick faktiskt bra att komma på en dans, kanske egentligen inte så konstigt eftersom vi använder mkt från min lillasyrras dans, men men.. Är man koreograf så är man.. Och dt e definitivt inte jag. x)

Nu är jag riktigt trött, så jag ska plugga lite till och sen gå och sooova.. Åh, vad jag längtar..

Mmmm! Ätit ngn semla idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0