Söndag kväääll

hola

Kom på att jag bara har skrivt en gång idag, så ska skriva ett litet godnatt inlägg nu..

Idag har jag, så som jag sa imorse; Bara slappat, mest i sängen. Har kollat på en 6 delars dokumentär om Hitler och förintelsen. 50 min per film. Har kollat på 5 st så har bara en del kvar nu. Tycker verkligen att dt e intressant att kolla på filmer och dokumentärer om den tiden. Intresset har bara växt nu när jag har läst boken i svenskan om det. Så lånade dokumentären av Klara när jag var där i fredags, och har kollat på den sen dess. Riktigt hemskt! Men otroligt intressant. Blir speciellt rörd när dt e äldre män som berättar om hur de kommer ihåg när de såg sina familjemedlemmar för sista gången och alla de hemskheter som de har gått igenom. Blir riktigt tårögd.. Men, man får vara riktigt glad att det har överlevt folk som kan berätta om hur dt var... Vad skulle vi vara utan dem liksom? Vi skulle ha bilder och filmer, men inga riktigt känslor. Åh, sluta filosofera nu..

Imorrn är början på Model UN veckan då.. Ska bli intressant.. Dock hatar jag den personen som har bestämt att man ska klä sig i finkläder hela veckan.. Inga sneakers, inte t-shirts, inte jeans.. ja listan är lång.. Men dt ska bli intressant som jag sa...

Ska gå och lägga mig nu så att jag inte blir så trött imorrn ^^
Såå, see yah tomorrow..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0