Studiodag (Igår)

(Detta var från igår, gick inte att lägga ut då..)
Hola

Idag har varit en funny dag. Vaknade upp med min fru vid min sida och va bara tog dt lugnt med att gå upp och allt som hör till dt.. Runt halv 12, lr nåt?, kom Jossi. Vi skulle ju nämligen plugga historia. Och dt gick super duper, vi blev klara med allt. Så tomorrows presentation will be awsome! We're ready..

Men men, finns inte så mkt mer att säga förutom att jag länget till freeeedag!!!! Romme here we cooooome! "I'm coming.." hehe..

Sen Valentine på söndag då.. Ngra planer? Själv ska jag, som jag kanske sagt tidigare, spendera every hearts day med mina fina flickor.. Blir att se "Valentines day" med flickor från la skola.. Mys pys.. ^^

Nej men nu ska jag skriva lite engelska.. Bye bye
Juste! Min fantastiska pappa köpte en ny sladd till min kamera, så nu kan jag ladda den = Jag kan ta foton igen! Akta er nu alltså, the papparazzi is back! Mohaha!
Vi tog lite bilder idag, !!NOTERA!! Två av tre flickor är osminkade.. Så taskiga bilder egentligen.. men men what evvah ^^

Hon hade en finne på läppen, dt gjorde ont..

Jossi tyckte bilderna på mitt kylskåp var intressanta

Gäller att bjuda på sig huh?..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0