Tiden går fort när man har roligt

Halloj

Tycker dt e lite nördigt av mig att sätta mig och skriva ett blogginlägg dt första jag gör efter jag har kommit hem( förutom att ha gått på shottis då) men måste bara berätta...

FAN VAD ROLIGT DET HAR VARIT IDAG! Men precis som rubriken säger så tog dt slut direkt kändes dt som.. Vi kom dit, åkte lite (vad som kändes som typ 1 timme) och åkte hem.. Bajs dåligt för dt var ju så HIMLANS JÄVLA BAJS KUL! LÄTT värt att gå upp kl 5 på morgen för att åka snowboard en hel dag. OCH fan vad jag längtar till björnrike och åre nu alltså.. Vill bara åka.. ÅKA ÅKA ÅKA...

Lägger upp de bilder jag har lite senare (tog inte så många eftersom min bajs kamera tog slut på batterier typ direkt).. MEn ska bara äta först..

Men här får ni ett litet smakprov.. Såhär cool var jag i backen idag.. Skulle ha spelat inlite videos hur alla åker.. dt får bli en annan gång ^^
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0