You and your beutiful soul..

Hola amigos

My dear friends Sara, Aaron and Pawel gick precis hem.. Vi "slutade" lite tidigare idag, så vi bestämde oss för att åka hem till mig och spela band hero.. Så dt e typ dt vi har gjort sen 3.. Va hemma hos aaron och hämtade lite saker innan vi åkte till mig, så ah.. ^^

Idag hade vi historia presentation.. Tycker dt gick helt okej, bättre än ngra andra grupper iaf.. Tycket vissa pratade liiiiiite för länge och osammanhängande.. Men så kan dt ju lätt bli om man ska presentera på engelska.. So I dont blame them..

Som jag sa i förra inlägget som jag precis la upp, från igår, så köpte pappa en laddare till min kamera.. Så kunde lägga in massa bilder från förr som är tagna för lääääääääääääänge sen... Här kommer ngra..

Här e från när jag, Engla, Sara och Jossi var hos scientologerna.. Efteråt åt vi i Heron city..

Jossi

Den alltid kamera älskande Sara

Maaaaat... SUUUSHIIII! <3

Engla, från skolan för ngra månader sen.. Här med hennes och saras kines marshmellow(?)

Sara och Engla med deras vackra kreation

(sorry för att bilderna e snea btw..) Ninja marshmellow..

Aaron och hans tvilling..

Såå, nu fåre va.. Ska plugga nu, som alltid.. Sen blire grillad kyckling och pommes.. mumsfillibabba..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0