Vad är dt för dag imorrn?!

Hola hola hola hola

Idag har varit en awsome dag. Lätt bästa dagen, iaf eftermiddagen, i veckan.. Engelska, svenska, lunch, engelska B och mixed media.. Me like.. Spec, som jag sa, Eng B och media.. Buuuut, the bad part now is that we have to read two books in school.. One for the swedish and one for eng B.. But its gonna go more than good..

Imorrn.... ROOOOOOOMMEEEEE! WOOOHOOOO! Ni förstår inte hur länge speciellt jag och Sara har pratat om imorrn.. Its the D day for this term.. Ååååh, fan va kul.. xD

Idag har jag tänkt att inte plugga faktiskt, bara förbereda mig för imorrn.. Ska packa ihop alla saker, ladda in låtar till ipoden (vilket kan ta jäää..kligt lång tid), platta håret (ja, jag vet att dt kommer bli lockigt imorrn när jag åker.. men om dt e lockigt nu, hur kommer dt se ut imorrn då? bättre att börja om..^^) och gå och lägga mig tidigt (typ 10 då vampire diaries är slut) eftersom vi ska vara i liljeholmen kl 6.15 imorrn = gå upp kl 5.. Wo..hoo... Men men, dt e SÅÅÅÅ värt dt..! Kanske får tid med lite plugg, får se.. ^^

Var ju i romme förra året också, då med vittra.. Var bara jag och malin som åkte då, men vi hade SUPER KUUL(säg med dalmål) endå.. Kommer ihåg hur hon skulle prova snowboard för första gången när vi var där.. INGET bra val.. Första timmen gick ju åt till att lära henne hur man tog sig upp med liften och när hon inte ens kom upp halva vägen fick jag tvinga henne att byta till skidor.. Åååh, minnen.. xp
 Tog inte så många bilder då men här kommer ngra..

Hihi, den lilla plutten va så söt i sin gigantiska hjälm..

Jag och mallan i liften.. Här glada och ovetande om vad som hända skall om ngra sekunder efter vi tagit bilden..

För tre sekunder senare tappar hon sin stav.. (nej hon gråter inte, maskaran har runnit pga att hon inte hade skidglasögon.. that stupid bastard..)

Och detta får bli sista, typ 4 av 10 bilder därifrån..

MEn men, nu ska jag ladda in låtar på ipodn.. see yah later..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0