La photos

Här kommer resten av bilderna dååå:
(Åkte typ bara med Malin och anna idag så har bara bilder på dem^^)

Mallan redo för backen..

och anna lika så.

Söta Mallan i Brallan i liften..

"Värsta botox ansikte man har nu av den kalla luften, typ såhär.."

You gotta bjuda på sig själv huh? ME and snygging AnA bAnAnA

Det blev som jag önskade mig: solsken när vi åkte i backen.. UNDERBART..

Efter typ 3 åk:
"Asså.. jag är typ hungrig.."-Anna
"Jag med"- Jag och malin samtidigt
"Aha, vad tur, trodde ni skulle typ gnälla på mig för att jag är dt.."- Anna
Så, sagt och gjort.. efter 3 åk var dt lunch för fröknarna lata..

En hamburgarmeny med en extra pommes stod på menyn för alla tre..

"Asså jag måste verkligen sluta säga fan.. Säger dt fa..eh neej, hela tiden"
fem min senare..
"Fy faaan!... Nej!.. Eyyy!"
(lr nåt sånt)

Mötte upp sofie på lunchen och här är vi i liften ngra min senare..

"Hon såg glad ut"- killen som tog fotot om malin..

Malin och Anna i backen, älskade sol..

Och sist men inte minst moi i backen..

Sååå, blir att lägga ut lite fler bilder på fejjan.. Såå, check it out there too..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0