Otursgubbe

Hallo

Än en gång så har Malin rätt.. Glömde berätta igår att jag"skadade" mig lite.. Lr okej, kan berätta den korta versionen av dt.. Snowboarden slirade(fick ngn liten repa på sidan av den så blev överraskad av att den "hakade" sig när jag skulle tåsvänga), anna åkte bakom mig, jag var tvungen att svänga åt vänster, anna var tvungen att svänga bort, anna kom för nära mig och bang, jag fick hennes stav (måste bara poentera; vääldigt hårt) på min underläpp.. Så, varning för känsliga läsare, fick jag ett stort jack/köttsår i munnen. Som egentligen inte gjorde så ont men, VARNING, som var väldigt obehagligt, för tänk er att ni får en stor obehaglig köttklump fast i eran underläpp, SOM blöder.. Inte så najs.. Men eftersom dt inte hindrade mig på ngt fysiskt sett att inte kunna åka så bar dt av igen i backen.. Och när vi typ 2 timmar senare satt i bussen påväg hem igen hade dt redan läkt otroligt fort.. Vilket vi kommer tillbaka till den första meningen nu; När vi stog där och diskuterade om jag skulle fortsätta åke eller inte så sa malin: "MEn det gör nog inget egentligen, det läker ju väldigt fort i munnen".. Och idag så är dt nästan så att det är helt läkt över den delen där den största "fleshshowing" delen var, men dt är ju fortfarande lite obehagigt.. tänk er.. nää skojja, men ah.. Ville bara berätta den lilla detaljen på min morgon..

Som ni kanske fattar så somnade jag väldigt tidigt igår. La mig framför tv:n i vardagsrummet och även ifall alla sa att jag skulle gå och lägga mig så orkade jag verkligen inte dt.. Liksom ta av mig alla kläder, tvätta ansiktet, borta tänderna o.s.v. Så jag somnade framför tv:n typ halv 10 och vaknade typ halv 11 och gick bara in till min säng och somnade direkt.. Utan att ha gjort ngt av dt jag inte orkade... Sååå ni kanske också fattar att jag inte känner mig så fräch idag med gammalt smink men ska snart ta en dusch och bara ligga framför tv:n/ i sängen hela dan..

P.S. Det enda stället jag riktigt har träningsvärk i just nu är i handen...Okej, visst man använder ju handen när man ska spänna bindningarna.. Men, jag menar.. DET är det enda jag får träningsvärk för idag? Ooookej...

Ska läsa lite nu.. See yah..
'
Jag och Sofie i liften, i den liften upp innan jag slog i läppen..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0