Söndag moorgoon

Hola Amiiigos!

Vaknade för typ 40 min sen. HAr bara legat i min säng och läst min bok, som jag för övrigt inte kunnat läsa ur de senaste veckorna för att vi haft 2 böcker att läsa i skolan (1 i eng och 1 i sve).. Me like. Annars har jag gått på toa, kul info va ;D. Näe men det jag vill komma fram till är att när jag skulle göra det så, när jag kom ut ur mitt rum, så var det ju strålande väder. Sol, blå himmel..allt man har saknat.. men såklart med lika mycket snö.. snark.. Men tycker ändå det var ett bra välkomms väder till engelskmännen som kommer idag, som ska vara i skolan nästa vecka för ett projekt. Kunde inte bli bättre!

Idag hade jag tänkt att bara vara hemma, men när jag såg vädret så ändrade jag mig lite.. Ville ju verkligen bara vara hemma och ta dt lugnt idag.. Göra nödvändigheter som städa rummet, kolla film (a) och annat sånt som man kan göra hemma.. Men jag vet inte riktigt.. Får se...

Fortsätter köra på mitt lilla Taylor Lautner tema.. (har förstått att han faktiskt är rätt så snygg, men såklart inte snyggare än rob!) Så lägger ut en länk på en Taylor lautner sida, som jag skickade till Malin igår, men rätt så många snygga, avklädda bilder... Klicka HÄR


Kan det inte vara såhär istället? Sol och VÄRME.. Inte sol och KYLA... MEEEEEEEEN, man ska vara glad dt får.. Och dt ska jag va!
Nu ska jag gå och ta en dusch.. känner mig lite äcklig.. Såå see yah later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0