"Vad heter du?" "Makumba..."

Hola

Fan va jag e trött alltså! Fattar egentligen inte vfr jag sitter hemma en lördagskväll.. Men håller man på att somna vid 12 så gör man.. Resultatet av den sena (för mig) veckan.. Men idag ska jag bara ta det lugnt och chilla framför tv, som jag har gjort hittils ^^

Kanske borde berätta lite om min helg so far..
Igår var inte den roligsate dagen av alla kanske (dagen)... Men kvällen.. woosh.. den vad awesome! Kanske borde förklara lite vfr dagen var dålig... För det första så fick jag stanna hemma till 9 innan skolan för att plugga och när jag väl skulle börja åka till skolan så var jag i perfekt tid till station och allt var bra.. tills jag såg att tågen var försenade.. när jag satt på tåget så gick dt SÅKLART i snigelfart, när jag kom till centralen för att ta tuben så var dt SÅKLART problem där också... Så jag kom 20 min försent (tror jag) till en föreläsning vi hade med ngn fn snubbe... Nej, inte världens bästa start på dagen.. SEN, när jag skulle åka hem efter jag slutat, så skulle jag först hem en snabbis innan jag skulle åka till klara.. Då var SÅKLART ALLA TÅGEN FÖRSENADE.. Så jag satt UTE I KYLAN i 50 MINUTER... 50 FUCKING MINUTER..Så när jag förstod att jag inte skulle hinna hem på under en timme så bestämde jag mig att åka direkt hem till Klara.. Vid den tidpunkten så var jag rätt så irriterad... Men när jag äntligen kom hem till Klara (efter knökfulla tunnelbanor som var försenade osv) så började det roliga.. Vissa personer är väldigt roliga ibland.. Spec när de är liiiiiiite FÖR påverkade.. Tror alla som var där igår kan intyga dt... "Klara... Varför har du fyra bröst?" var t.ex. en vacker mening som sas... Såååå, ja.. dt va kul.. mucho funny.. verkligen en kväll man kommer komma ihåg.. som dock alla inte kommer göra.. nämner inga namn jh*host*...

Sov hos Klara och vaknade imorse kl 9 för att åka och jobba.. Men såklart, när jag var hemma och färdig för att åka (åkte hem för att byta om och så), så får jag ett sms som säger att jag inte ska jobba.. FUNNY.. Vara klar, gått upp tidigt och allt.. men men.. Fast egentligen skönt.. fick lite tid innan jag skulle åka till anna för att plugga.. Så dt e där jag har varit hela dan, har kommit fram till något/gjort något? Oklart.. Men vi får fortsätta på måndag, ska plugga lite imorrn också..

Dt var väl egentligen allt jag ville säga (förutom att ALLA tåg var försenade idag också, så förfrös mina tår IGEN när jag var påväg hem från anna.. KUL).. Sååååå, får väl skriva lite imorrn också.. Men tills det.. Sooo long!
tired20of20snow.jpg image by flyladyfaye
*räcker upp handen*
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0