Tired as hell

Hola

Kom för kanske en halvtimme sen hem. Har varit och ätit med folk från skolan plus engelsmännen som har varit här i tre dagar nu. Faktiskt riktigt roliga människor dt där alltså. Typiska britter. Pratar, pratar, pratar och pratar ännu mer all the fucking time.. Fast dt e jääävligt kul dock! Riktigt roligt att lyssna på. Man har aldrigt tråkigt med dessa personer.. It sucks that u have to leave tomorrow guys.. It really does.. U should have stayd one or two more days.. Would have been AWSOME.. But that means that we need to make the best of the last day.. Any suggestions? Har lite videor från idag på när folket spelar kort.. OCH sjunger samtidigt.. på sånger de inte kan.. så dt blev typ "Your'e beutiful.. your'e beutiful nananana", kul men inte roligt för öronen att lyssna på ^^

By the way.. Vad vare med den där kommentaren från gårdagens inlägg? Hallå? Skämt eller var det seriöst? För kom igen.. Om dt var seriöst.. Ja menar...Va?? Varför förstöra mitt lilla roliga? När jag äntligen har hittat ngt kul.. och så bara "folk dör faktiskt av det där".. Come oon! I feel sorry for those who actually die by being crushed by a trash bin.. but its a little bit funny though.. "So how did your father die? Cancer? In a war?" "No, he got crushed.." "Oh, by a car..?" "No, by a garbage can in an elevator.."

Näe, nu ska jag lägga mig på spikmattan ett tag, duscha och sen gå och lägga mig.. e bajs trött... Imorrn väntas ännu en debatt dag (juste berättade inte att jag har haft en debatt dag idag... 4 timmar i ett rum.. debatterande.. tröttande, men faktiskt rätt så kul.. var ju kul när "vissa" personer (en person) sa fel saker HELA tiden, så det var underhållande), men imorrn är dt den stora debatten.. Får se hur den blir..

Såååå, see yah later..
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0