hos la grandparents

Hola

Så ja, nu är jag hemma hos farmor och farfar (fast har ju iofs varit dt i ngra timmar) och tänkte passa på att använda datan sista gången jag har internet på en vecka. Varken jag eller natte har internet så vi får underhålla oss på ngt annat sätt. Fast dt brukar vi ju göra, så dt blir nog nemos problemos. ÅH VAD JAG LÄnGTAR! Vill bara upp och börja åka. Har en känsla av att detta år kommer bli awesome! Två kåta 16 åringar uppe i fjällen bland massa snygga skid och sonwboard åkare, kan inte bli bättre! Näe, skämt åsido. Hon har ju faktiskt pojkvän den lilla fulingen, = mer pojkar över till mig!!! Mohaha! Kommer dock tvinga henne ragga med mig, sorry darling. Men man får inte lämna sina girlfriens i sticket bara för att man inte är singel. ;D

Snart är dt melodifestivalen då.. Blir väl dt jag kommer kolla på ikväll. Pojkarna (pappa, melker och farfar) är på ishockey match, brynäs!!, så blir en tjejkväll med farmor. Mys pys asså! ... -.- ... Näe men älskar min farmor, she's the best.

Näe, men nu när jag visat att jag lever så ska jag säga hej för mig. Så hörs och ses vi om en vecka ;D

Kanske inte världens största ställe att åka på men jag gillare! :D
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0