Tiden går fort när man har roligt

Hello

Sorry för dt lilla blogguppehållet.. PLUS korta inlägg.. Men har dt stressigt i skolan nu med många olika uppgifter som ska vara inne och då tappar jag bara fokus ifall jag ska skriva ett inlägg.. Men nu tar jag mig ett par minuter för att uppdatera lite..

Kanske är ganska onödigt faktiskt, eftersom dt inte har hänt så mkt. Men men. Igår till exempel bevisade våran spanska lärare att han är puckad.. La in ett EN OCH EN HALV TIMMES pass på våran workshop, pga att "vi hade missaat så mkt de senaste veckorna".. Så gott som ALLA på lektionen var pissed off på honom, hela passet (föutom när man skulle fråga om hjälp.. då är dt bra att ha hnm). Meen, fick lite gjort efter dt ändå.
Idag hade jag Mixed Media (typ bild) som lätt är veckans höjdpunkt. Men som också är dt passet som går snabbast, även ifall dt är en och en halv timme. Tiden går fort när man har roligt, och dt har vi verkligen ^^ Bästa läraren också, me like her.
Lite mer onödig info; idag hade jag första "fast track English" lektionen. Alltså den kurs då man läser Engelska B. Så då har vi alltså både Eng A och B.. Tror dt kommer bli riktigt tufft och jobbigt, men ska klara dt.. Appropå Klara... Wiowiowio.. (sorry va tvungen)..

Gissa vad jag ska göra nu? Sjung i kör! PLUUUUGGGGAAAAAA.. nanananana.....

Bajs bajs bajs bajs.. Jag orkar verkligen inte... -.- Längtar tills sportlovet..! Längtar till den tid då plugg får en att tänka tillbaks på hur jobbig dt e.. då man inte behöver göra ngt sånt bullsh****...
 
Dagens bild får bli på mina solstrålar Ananas och Mallan, mkt snygga flickor.. ;p

Får bli två bilder.. den andra på moi och min tredje solstråle English, Love u hunny!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0