Me wantie lookie!

Det är många filmer som kommer ut i vår/redan kommit ut som jag vetkligen MÅSTE se.. Här är ngra exempel:

Kristen Stewarts nya film; The Runaways, Med bl.a. Dakota Fanning.. (verkar as bra)

My baby Robert Pattinson's new (a); Remember Me. Kolla när han ler, ååååh.. Emilie De Ravin är hans motspelerska (Emilie, mohaha, finaly ngn med min stavning)
Valentine's day, är bara personer man känner igen som är med i filmen, bl.a. Taaaylor "abs" Lautner.. ska på dejt på Valentines day med mina singelvänner Jossi, Malin och Anna och se denna, tjejer som ALSOLUT INTE behöver en kille.. Vi ska inte sörja för att vi är ensamma.. neeej nej..

Precious, MÅSTE se denna!

Plus:
- Alice in wonderland (Tim Burton, hallåå?)
- Avatar (har inte sett den äääään!)
- Princess and the frog (verkar sjuukt rolig)

Kunde inte lägga in de sista videorna, men de är viktiga också..
Så har mkt att se nu i vår, me like.. För dt är ju inte bara dessa filmer jag vill se.. Dt finns ju sjutusen fler filmer som har premiär iår.. Lääängtar..

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0