sicko

Well fuck me more, är ännu mer sjuk än igår..

Har den typiska förkylningen; Rinnande näsa, ont i huvudet så fort man ställer sig upp, blir trött i hela kroppen när man ställer sig upp, ont i halsen, nyser osv... INTE ROLIGT..

Så är helt automatiskt på ett dåligt humör, vilket inte förbättras när man är sur från igår.. Orkar inte med visst folk ibland alltså.. Har bestämt mig för att from now on inte ödsla ner tid på folk som bara ger i från sig dålig energi till mig..

Idag blir dt att tycka synd om mig själv och så småning om göra lite plugg.. Men i ngra timmar så ska jag ta hand om mig själv och bara ligga i soffan och kolla tv.. ^^

Såååå, see yah later

Je suis un grand canard, un sicko grand canard..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0