Adventureland


"Party at my house tonight.. My dad's out of town"
"I'm I invited?"
"Yapp, that's why im telling you.."

Kollade precis klart på filmen. Var faktiskt helt okej. Mycket making- out.. mee like.. hehe, nej men eftersom man är sucker för Kristen så gillade jag henne. Även ifall hon kanske inte är en sådan variabel skådespelerska. Har inte så många ansiktsuttryck.. Meeeeen, tyckte filmen va bra ändå. Killen som spelar huvudrollen,James, va grym. Spelade verkligen sin roll. Ni vet den oskyldiga, töntiga killen som "tror på Kärleken" och blir kär i varenda tjej han dejtar. Perfa skådespelat..
Sååååååå, rekomenderar filmen.. Tycker ni ska se den om ni inte har ngt annat för er en fredagskväll.. som jag... som sitter hemma... istället för att gå ut... Meeeeen, let us not deppa about that! Är glad att jag såg filmen för en gångs skull.. Nästa film på min "att se lista" är "Into the wild"...

Ska nog lägga mig snart, om inte se på en till film... får se..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0