Bilder från igår


Bjuder på denna... typ den enda på mig och eve

Jag med THE tejp ^^ Karros finger btw

Jag och malin i THE fotölj.. där hände mkt kan jag lova er... ;p

Mina fina flickor

Henning framför spegeln

Bebis hamster

Peet... peeeet..

Haha, Henning va på mördar mood.


Alla turades om att ha på sig sombreros; Karro, Nadia, Lina, Tess, Henning, Simon, Papi, Nisse, Todd, Mallan, Filip, Jag/Eve/Karro, Gabbe och Eve. Den enda som saknas e Jonathan.

Så, tackar malin för bilderna. Och alla de som va med på dem..
Nu ska jag plugga lite mer matte och sen blire sängen...
Natti natti
xoxo


Kommentarer
Postat av: superbrallan

well varsågod bullen ;)

2010-01-17 @ 22:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0