Blir förvänad över hur djupt människor faktiskt kan sova...

Tja

Sitter här i mitt rum, i min sköna säng, ny duschad och seg. Blev lite för mkt igår tror jag. Kan säga ärligt och säga att jag har minnesluckor från lite här och var.. Tror jag gjorde bort mig.. Men men, what evvah.. Jag var definitivt inte den enda som gjorde dt..

För att sammata kvällen då så vart dt faktiskt lyckat. Roligast var när alla tjejer var där, så som eve, malin, karro, stina, papi.. o.s.v. Men de gick runt 12-1.. Faaast, hade ju Tess och andra vänner vid min sida efter dt... Mucho funny blev kvällen helt enkelt.. Fick dock inte så mkt sömn, eftersom vi gick och la oss vid 6-7 och vaknade 12. Så ska försöka gå och lägga mig väldigt tidigt idag.

Var bara Stina som tog kort igårkväll tror jag, så får vänta tills hon lägger ut dem.. Ska se på lite tv nu tills maten.. åh va hungrig jag ääääär! Jaja, see yah!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0