More than words...

Hola. Idag har varit en förvånadsvärt bra dag faktiskt. Även ifall vi hade matte och spanska. Var på ett bra humör helt enkelt. Är bara sjukt trött på denna kyla nu alltså. Vad ska den vara bra för? Tror ingen är så hyper på att behålla den.. Tycker våran tiori om att uppfinna en knapp som kan förvandla bort snön och kylan och byta ut den mot sommar ska uppfinnas.. Skulle ju vara så mkt bättre. Årstiderna mellan sommar och vinter är bara onödiga. Behövs inte. Men snön behöver ju faktiskt inte försvinna.. inte riktigt än. xD Vill åka snowboard först. Guuuuuuuuuuuuuuuud vad jag längtar. Jag och sara är helt uppspelta över resan till Romme med skolan. Åååååååka snoooowboard, dt e looser baby. För jag har inge körkort .. (ingen aning om hur den går)

Åt precis min mors mkt goda mat. Kyckling med pasta.. mmm! Så ska ta en dusch nu med hårinpackning och annat skönt.. Behöver ta en kväll och göra dt. Imorrn kan stresset börja igen.

Lekte lite med kameran..

Me likie my new belly..

Bullen Anka..

Jag satsar på att 90 tals- modet kommer (skratta inte för mkt Sofie) igen 2010.. Magtröjan.. Mkt bra.. spec under vintern.. så common girls, lets take our 90's back!
xoxo

Kommentarer
Postat av: aqve

gumman, i got some great news for u!

berättar om någon månad, ! (a) bli nyfiken!

2010-01-12 @ 21:18:25
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0