Mama, don't u worry 'bout me..

Hola hola

Nu har ännu en snabb vecka gått. Känns helt seriöst som om dt va måndag igår. Men har iallafall blivit klar med allt som ska ha varit klart. Spanska redovisningen avklarad också, gick helt okej. Inte dåligt iaf. Civics provet var inte riktigt ett prov, mer ett quiz. Så det var inte svårt alls. Nu är dt bara religionen kvar som vi inte hann idag. Sen finito... Men har ju boken, engelskan, historian och mixed art också... PLUS matteprovet på tisdag... åh.. Men dt är för senare.. Så dt får vänta i helgen... Förutom matte då.. suuck...

Har inga planer för kvällen. Men vet iaf att ifall dt inte kommer upp ngt ska jag mysa ner mig i sängen/soffan och kolla på filmer på datan.. har massa bra som jag har laddat ner men inte sett än.
Dt är imorrn dt stora sker. Då ska vi ha en liten fest med gänget för eve. Kan fortfarande inte fatta att min lilla eve är 18.. oh well.. nothing to do about that now... Pratade precis med en kompis, johannes, om imorrn i telen... Han är en mycket konstig liten pöjk.. Kulturama måste allt ha gjort ngt med hnm.. men han har ju iofs alltid varit lite skum.. Men men, så får alltså se vilka vi blir imorrn.. Se vart vindarna tar oss helt enkelt.. ^^


På tal om den skumma pojken och här också min friend Mallan, som jag just nu saknar muuuucho... Har alltid kul när man är med henne.. Alltså en väldigt rolig prick...

Kom precis på att jag vill ha sommar(ngt jag absolut inte har sagt de senaste veckorna).. När jag satt och kolla på bilder från de sista veckorna i Vittra och hittade denna så var dt mkt sommar bilder...Buuuhuuuu... vill ha...

Kolla denna liksom.. På my dear evelino, plus mina vita ben i bakrunden... usch.. men VILL HA NUUUU! alltså värmen... benen har jag redan...

Dt får bli allt för nu..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0