Väldigt lyckad kväll

Hola

Är hemma nu, lr har varit i typ 2 timmar. Mår helt okej, är lite sliten bara. Inte så konstogt kanske med tanke på gårdagskvällen. Som jag sa in förra inlägget så var dt riktigt roligt. Vi dansade, sjöng för eve, lekte med Nadias sjuttioelva hamstrar och mkt mer. Hände och sas massor som kommer kommas ihåg ett bra tag.. Ett exempel är när Filip råkade spilla ner Gabbes byxor och han kom helt förtvivlat till mig och några andra och sa: "Filip kissa pÅÅÅÅ mEeeej" (uttala dt som om man säger "jag kissa påååå meeeej" väldigt gnälligt).. Ngra fler var när alla gick runt med sombreros och pratade spanska, framför allt en en gång Gabbe..När Filip för första gången fick se alla hamstrar.. När filip förklarade för oss att när hamstrar blir stora så förvandlas de antingen till en kanin lr marsvin, ingen aning vfr men så äre iallafall.. när alla stämde in till sång för eve, mkt basstämmor var dt.. och såklart alla fina danser som dansade, spec min och ericas salsadans...

Som ja sa, en väldigt lyckad 18 års fest. Eve va nöjd också så dt kunde inte bli bättre. Laddar upp lite bilder senare.. orkar inte nu ^^


Så see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0