Dt va tider dt,

Helloo

Har varit hemma hela dan idag, skööönt! Har bara typ läst, kört wii fit, dushat och ätit.. Dt är nog helt seriöst allt jag har gjort... Förutom att ha ätit frukost med la Sara och Engla, som åkte runt 12 för att åka till skolan. De skulle hämta ngn uppgift av en lärare och Sara skulle på musik.. Mohaha, alla hade inte hela dan ledig som moi.. Men men, lyckades få lite träning iallafall.. Kanske inte världens bästa med tanke på att dt är wii men, va skönt med lite yoga iallafall..

Ska kanske plugga lite hade jag tänkt.. Bara skriva klart svenskan, läsloggen.. woho.. -.-

Har massor med gamla bilder på datan.. Ngra roliga minnen.. andra inte så roliga.. Spec de bilderna på mig när jag kanske var liiiiite fjortis.. bara lite... Är faktiskt snäll nog att lägga ut ett par..

Nr. uno.. inte fjortis huh..? Håll denna min jag har i minnet.. håll utkik etfter den..

Nr. dos.. gillar bh:n som syns.. och minen..

Nr. tres.. mhm, me like.. minen..

Nr. cuatro... miiiiinen..

nr.. äh.. miiiinen..

min + bh

mm precis.. blixt + min..

Har jag doppat ansiktet i oboy?

Bortsett från the face.. passar jag i ljust hår? just a allmän question..

Kommer nog få ångra att jag lägger ut dessa bilder.. men men.. var man fjortis så var man..
Förresten, såg nu att fotona var från 2006.. då var jag vadå? 13?... Herregud.. Tycker ni jag ser ut som dt? Är inte alla 13åringar idag typ skitsmå? :S Lr dt kanske bara är jag som misstar mig.. Men kom ihåg! Var man 13, så var man..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0