Trååk

Hello

Vfr pluggar jag inte? Vfr har jag ingen riktig ork att göra det? Brukar ju vara pressad nog så att jag kan göra dt. Men nu... näe, javenne.. Har ju mkt att göra, men är inte stressad än.. Kommer väl om ngra dagar när allt ska va inne.. Imorrn ska jag plugga iallafall, har ju studiodag.. lr så som jag kallar dt: LEDIG. Så dt ska bli skönt. Har inte haft riktiga veckor de senaste veckorna, har sovit mkt, eftersom vi inta haft så mkt att göra än.. Men somsagt dt börjar nu.

Imorrn ska jag äta ostbågar. Har fått ngt konstigt begär för ostbågar de senaste veckorna. Fattar inte riktigt vart dt kommer ifrån, men så äre..

Asså, jag känner att jag bara är tråkig och fantasilös just nu, så ska inte skriva ngt mer.. Får skriva mer imorrn..

See yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0