Störande

Hejsan svejsan

Jahopp, då är man ledig idag då.. Blir att börja plugga lite snart.. Men är fortfarande nyvaken, så blir nog att börja med dt runt 3 typ..

Sitter just nu och har en väldigt intressant konversation med Aaron på skype.. Gillar ett av hans "statments"; when a person has a imaginary friend its called crazy, when many people has a imaginary friend its called a religion.
För det är ju så sant? Visst är det? Miljontals människor över hela världen pratar och ber till en person som kanske aldrig har funnits.. Bara en påhittad gubbe som "sitter uppe bland molnen och tittar ner på oss".. Jag menar, är dt trovärdigare än att ett barn har en kompis som inte syns.. Jag vet inte vad ni tror, för man får ju tro på vad man vill.. Men OM dt finns en "högre makt" ngnstans, så finns det verkligen bara EN person som kan kallas för trovärdig?
Jag VILL verkligen tro på att det finns en slags gud ngnstans som kollar ner på oss och hjälper när vi bäst behöver dt.. Men vilken gud skulle skaka till dt riktigt mkt i ett redan fattigt land? Ingen gud som jag vill ha och göra med iallafall.. Men men, alla får väl ha sin egen gud, MIN är iallafall inte samma som vakar över Haiti och alla andra länder som dt går dåligt för..

Åh sluta filosofera nu, ska vara tyst.. Låter musiken stå för budskapet..

Wyclef Jean, Hope for Haiti galan

Asså.. helt seriöst.. VEM kan sjunga som Christina kan? Okej, jag vet nog ngra.. Men vem mer får gåshud? Räck upp en hand..

Nu ska jag inte störa mer, looovar..
See yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0