Aint no mountains hight enough..

Hello

Kom för ett tag sedan hem från skolan. Fan vilket väder alltså! Blåste ju nästan bort när jag skulle gå i den hårda vinden plus höga snön. Fick verkligen anstränga mig för att inte ramla och bli påkörd i de markerade bilspåren (vilket var de enda ställena man kunde gå , om man inte vill färga sina skor vita såklart).. 

Börjar känna mig sjuk.. that sucks... Har bajs ont i halsen och hade bajs ont i huvudet nu på eftermiddagen. Måste nog börja använda mina glasögon mer än vad jag gör nu. Det var ju lösningen förra året när jag alltid hade ont i huvudet, så kom igen Emilie.. Jag orkar verkligen inte vara sjuk nu, dt e ingen idé överhuvudtaget.. Men är dt ngnsin dt? Tror inte dt va...

Ska göra klart min inspirations grej till mixed art snart. Skulle ha varit klart idag till lektionen, men missuppfattade helt deadlinen ^^ Så ska göra dt nooow.. 

 
Orkade inte ta ngn snygg bild, så två bilder senare blev denna..

Me want :D
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0