Inlägg från igår, som aldrig gick att lägga ut..

Hallo

Kollade precis klart på Hannah Montana filmen.. Jag veeeeet, lite nördigt kanske.. Men tänkte att eftersom bl.a. min lillasyrra är som besatt av henne och filmen så kan man ju lika gärna ge den ett försök. Och den va faktiskt bra.. Var precis som en disney film brukar bara. De blir kära, pojken blir sur, flickan försöker göra säga förlåt, det går, de blir kära igen.. Sorry om jag förstörde ngt nu men det är "ploten" i alla romantiska bl.a. disneyfilmer..

Blev jäääkligt förvånad dock att seriöst STOR bölade under större delen av filmen. Varje gång hon sjöng lr ngt lite smörigt sådär hände, ja då forsade tårarna. Kan ju vara för att (som många kommer säga) att jag e en mes, men (blunda nu ni killar som läser) så fick jag precis min mens idag och tjejer.. ni kan väl inte säga emot att ni också blir extra blödiga och känsliga under lingonveckan.. Eller? Har jag fel? Dt kanske jag har.. Men så fungerar jag iaf.. ;D

Fan min jävla hals.. Vfr är dt överhuvudtaget nödvändigt att få ont i lyssna nu.. INTE ENS HALSEN.. utan HALSMANDLARNA..Jag menar.. okej magen kan man bota med en alvedon lr två.. Men när ingen halstablett funkar och dt bara gör ondare.. Vad är dt då för mening att få ont i dem, om man inte kan bota smärtan i de två nötterna (mandlar, nötter, ni fattar huh? Nej sofie.. inte de andra nötterna..)? Låter inte logiskt överhuvudtaget va? Don't blame me, I'm tired and in pain.. Såååå, nu ska jag sova.. Smell yah later..

Wooow

Kunde ju inte riktigt klaga på att dt inte fanns ögongodis i filmen.. Muums.. Lite gullig och söt sådär ^^ Var dock snyggare ifilmen (a)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0