Me likey hockey butts...

Hello.. äntligen huh?

Sorry att jag inte har skrivit på ett bra tag. Men orkade inte blogga i gbg och har inte orkat sen dess.. såååå har inte blivit ngt. ^^

Sammanfattar allt lite kort då:
Göteborg- För min lillebrors lag gick dt inte allt för bra för. De kom på typ 26 plats av 48. Men tyckte de spelade bra ändå. Bror gjorde 2 mål, vilket han inte är nöjd över... unsattisfied son of a... Jaja, mooving on.. Hann inte shoppa ngt, som jag trodde att jag skulle göra.. Men såg massa snygga hockeyboys (nej inte de i melkers ålder, deras äldre brorsor och hjälptränare o.s.v.). Plus så bodde vi på Gothia Towers(för er som varit i gbg, de höga svarta husen brevid liseberg). Vilken lyx alltså! ^^ Nej men dt va faktiskt skit fint och fräsht. Och HÖGT! Vi åkte upp till högsta våningen (=23e)...aaaouch.. me no likey höjder....
Men för att sammanfatta gbg så blev dt lyckat, men kallt (stog ju i ishallar större delen av de 4 dagarna vi va där).

Efter gbg- Dagen efter vi kom hem kom min älskade natte och hennes familj hit. De var inte här så länge, men dt va mysigt iaf.
Dagen efter dt va igår. Då var jag bara hemma och försökte plugga lite eftersom jag har huuuuuuuur mkt som helst att göra i skolan. Men dt gick inte så bra. Förstog då att jag verkligen inte kan gå kvar i spanska 3. Dt är verkligen för svårt för mig... men men. Får ta tag i dt på måndag.
Och iiiiiiiidaaaaaaag hände dt en stor händelse i Emilie Blombergs liv. Trottsade min rädsla för nålar och smärta och tooooog hååååål iiiiiiii naaaaaavleln. Känner mig awsome att jag klarade dt.. För tror att de som känner mig vet att jag inte är den tuffaste när dt gäller allt som har med nålar att göra. Men dt var inte alls farligt... faktiskt.. är väääldigt stolt över mig själv... faaaaaktiskt.. Har ett plåster över dt nu så kan inte ta kort, men gör dt kanske imorrn. ;)

Vet att dt kanske är liiiiite sent att ladda upp nu men här kommer lite nyårsbilder:

Lite dansbilder från inna 12 slaget

Frida posar, vi andra dansar

Stinish the hostess and Elina

Vid tolvslaget,

Och till sist (för idag), en bild på mig, tess och en av niklas kompisar.. Detta i slutet av kvällen..

Datan cpar så orkar inte lägga upp fler bilder idag. Kanske blir mer ngn annan dag...Men men, ska nästan dra mig till sängs nu.. är vääääldigt trött...

Sorry för dt långa inlägget...
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0