Evoo 18 år

Hellu

Sitter just nu hos Nadia och tråkar. Är här ensam med henne men vad ni vad hon gör just nu? Jo, badar! Hon är lite skum ibland.. men hennes svar när jag frågade "vfr bada" var: "kände plötsligt för att bada".. Så ja.. nu badar hon.. Men iallafall.. Vi har ju som sagt firat eve ikväll.. Tycker faktiskt dt blev väldigt lyckat. Bara massa människor man kände här, från framförallt skolan.. men sen vare fler bekanta ^^ Vi sjöng för henne och gav henne tårta (min idé) så ja tror att hon ngn gång under kvällen kände sig lite som födelsedags barnet.. men dt va trevligt... Ska nog skriva lite mer imorrn när jag har kvickat till lite.. Ska försöka få Mallan att ladda upp bilderna från ikväll också, så ska ja lägga ut lite här också..

men som sagt... är nog inte så smart att jag skriver i detta tillstånd, så jag säger god natt för idag.. Natti natti..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0