Gott nytt åååår!

Åh herregud ... Hej...

Kom för ett tag sedan hem från Stina. Firade nämligen nyår där. Fan va kul vi hade. Verkligen bästa firandet någonsin. Är dock lite seg idag, kanske inte så konstig eftersom jag sov typ en och en halv timma. Plus så är jag lite dragen... blev väldigt mkt igår...

Men men, får sova av dt i bilen. Ah juste, har kanske inte sagt att jag ska ner till gbg idag. Men dt ska jag iaf. Ska kolla på lillebrors hockeycup. Så dt ska bli mucho fun.

Detta betyder alltså att jag inte kommer skriva på typ 5 dar, så ni får helt enkelt försöka att klara er utan mig... OM jag inte lånar ngn dator där... VI FÅR SEEEE.

Nu äre ÄNTLIGEN ett nytt år. Nu börjar dt om igen med nya äventyr. Men måste säga att 2009 var ett toppen år och ett av de bästa. Kan göra en lite mer detaljerad 2009 lista när jag kommer hem sen. Så ni får helt enkelt stå ut...

Så nu ska jag lägga mig och vila lite och sen äta och sen BÄR DT AAAV...
(Bilder från igår kommer nog senare, får se när stina lägger ut dem).
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0