If you want someting in life, just reach out and grab it

Hola

Har precis kollat klart på Into the wild(rubriken tagen ur filmen. är ett citat från huvudrollsinnehavaren). (Nej den är inte 3 timmar lång, var och åt också). En väldigt bra film, men liiiiite långtråkigt. Hände massa saker och sen i slutet ba... nej ska inte avslöjja men kan väl säga såhär att jag hade hoppats på ett bättre slut (kanske spoilade dt liiite där, men ville bland annat att han skulle "enda up" med Kristen.. but that didn't happend..). Men ah, som sagt, den va bra.. kanske inte rekomenderar átt se den en filmkväll med polarna. Men om man har som jag, två timmar över ngn eftermiddag så är dt lätt rätt tillfälle att se den.. För det är iaf ett måste att ha sett den, dt säger jag.. ^^

Meeeeeen... Ska nörda mig lite på internet och sen.. venne.. Får se vart vindarna tar mig...
xoxo

Kommentarer
Postat av: aqve

shit, såg att dom ska stänga ner pea, blev nästan ledsen och började direkt tänka på dig och bilderna som låg ute där på oss två, så jävla pinsamt och pinsamma låtar hade man också...herregud! men sorgligt på ett sätt fan, vi har ju gått igenom mycket på den sajten! (y) hehe..



btw babygirl. i got a secret to tell u!:)

saknar dig! PUSS

2010-01-21 @ 14:56:11
URL: http://aqve.blogg.se/
Postat av: aqve

svar: jamen gud! jag gick också in och kollade idag och jag hade också vip black, snacka om respekt liksom ;) hehe.. tänk alla jävla tusentals gånger man har betalat för sin jävla vip och nu när man skiter i hela pea så har mahn värsta vip!



det var EN PERSON online när jag gick in och vet du vem det va?!??!?!?! riku...herregud....grow up!



puss gumman

2010-01-21 @ 18:55:38
URL: http://aqve.blogg.se/
Postat av: aqve

svar: haha jo...en fet fjååårtizzzz-stämpel i pannan typ! :D fan att inte någon av oss har kvar dom där HEMSKA bilderna, roliga minnen förfan!!!

puss

2010-01-21 @ 22:37:26
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0