My new baby

Hello

Lovade ju ett kortpå piercingen, så här kommer ngra.. Kanske inte så bra tagna (plus att jag ser ut som en tjockis på dem).. men what evvah.. ska börja träna upp magen till sommarn direkt när jag får. ^^

Den är ljus blå ifall man inte ser dt på bilden..

Can't wait untill jag får byta smycke xD

Usch vilken blek mage.. hade ju tänkt att sola ganska snart.. men får ju inte dt på typ en månad så dt får bli lite februari brun istället..

Så, I kept my promise.. Men jag måste bara säga, för er som vill ta hål i naveln eller annan stans för den delen.. Ta på east street i skanstull. Absolut bästa salongen, personalen och allt annat.. de höll en verkligen lugn, samtidigt som de var profitionella. Kostar ju rätt så mkt, men tror man hellre vill betala lite mer och få bästa hjälpen än att betala mindre och få infektion... Men men, bara mina tankar..

Nu ska jag äta, sen blire att pluuuuugga...
See yah
xoxo

Kommentarer
Postat av: aqve

fint de blev :)

2010-01-10 @ 16:51:20
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0