No broken hearted girl..

Hello

Idag var en trött dag. Vart trött ända sen jag vaknade tills nu. Det blev inte bättre av att vi hade en låååååång dag idag med workshop hela dagen tills 2 då vi hade historia tills halv 4. Nästan så att jag somnade när vi åkte till BK efter skolan.. Ögonen var fan halv stängda nästan hela tiden (känndes dt som iaf).. Kan ju (kanske) bero på att jag gick och la mig aldedes för sent. (a) Kommer inte säga när för då kommer ni bara tycka att jag är löjlig att säga att dt va sent, men behöver min skönhetssömn för att klara av dagen. (a)

Har fortfarande den där jävla labbrapporten kvar att göra, som MÅSTE göras.. Annars ryker huvet av.. Lr får iaf IG-varning i Naturkunskap... Men funtar faktiskt på att göra den imorrn... har verkligen INGEN kraft att göra den nu.. Så eftersom jag tänker ganska logiskt (ja, jag kan göra dt) så om jag går och lägger mig nu så är jag pigg imorrn och har energin att göra rapporten då.. Logiskt huh?

Så ska nog följa min magkänsla och lägga mig nu. Så natti natti alla..

P.S. Glöm nu inte IKG:are: Black day tomorrow.. Dress in only black... ;P

Får bli en gammal bild på Wu och English...
See yah!
xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0