Someone once told me u have to choose what u win or loose, u can't have everything...

Hola amigos

Blev idag klar med min spanska, fjuuh! säger jag bara. MEn dt värsta är inte över än. Nu ska jag redovisa dt på spanska också.. suck..
Har lite andra skolsaker kvar att göra, men tänkte göra dt imorrn.. Har ganska mkt saker i skolan, så kan inte jobba hemma.

Området runt piercingen är ganska öm idag, antar att dt e normalt? Två dagar efter liksom... Hoppas dt iaf, hon i salongen sa ju faktiskt att man nojjar över mkt efter man tagit hål.. Allt känns konstigt och är fel.. men är oftast inte dt.. Så är nog lite nojjig bara.

Imorrn skola igen då... Hur känns dt då kan man fråga sig? Tycker dt ska bli kul att träffa alla igen, men vårtermin betyder ju nya läxor, nya tag.. Nya tag låter inte så kul i mina öron om jag ska vara ärlig, vill inte ha nya tag, vill ha lov... Nu är dt sportlov man får sukta efter.. Björnrike.. Snowboard.. Mmmm...

Men men, ska fortsätta äta mina apelsinklyftor och plugga lite matte...


Bild på mig, eve och henning i somras.. Kolla va bruna vi va.. Måste få skryta lite om att jag är brun, brukar ju oftast inte bli så brun. Så är lite stolt att jag faktiskt blev dt.. xD Måste ju bli brun nu när jag är piercad. ^^
See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0