Me want

Hejsan svejsan

Har precis legat på min spikmatta jag fick i julklapp.. Fan va skönt alltså. Man får och kan verkligen inte spänna sig på en sån sak, så man måste vara avslappnad. Vilket dt är sjukt skönt att vara på en spikmatta, då det gör bajsont i början men bara bränner när dt onda går bort. Så nu är jag riktigt pigg och glad. Redå för att välja ut snygga snowboardkläder. :D VILL ÅKA... NU!

Här e lite exempel på färger och modeller jag gillar:



Jacka "Amplitude" - White Sound Stripe
Vill ha ngt av plagget i vitt iallafall, kanske såhär lr..
Byxa "MFM Signature Cargo" - White Sound Stripe
Byxa "Mayo" - White
Skit coola ^^
Byxa "Apres" - Mash Up Apres Plaid
Tycker byxor med mönster och mkt färger är coola, precis som...
Byxa "Quasar" - Cyan
de som är hel färgade...

Kan lägga ut lite fler bilder senare.. Måste dra nu.. Så see yah!
xoxo

Kommentarer
Postat av: elle

cute blogg:)

kram

2010-01-31 @ 11:43:16
URL: http://ellehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0