veckans kick-start

Holaa

Skolan igång igen då.. Kul att träffa alla igen! Men inte kul att jag börjar direkt med en spanska presentation antingen imorrn lr på onsdag. Så för säkerhetensskull sitter jag nu och förbereder mig ifall dt skulle vara imorrn. Vi började också med att vi fick reda på att vi ska ha matte prov nästa vecka, religions redovisning denna vecka och att vi ska läsa en bok i svenskan på typ 4 veckor. Härligt att dt drar igång så snabbt! -.-

Men men, nu ska man bara plugga sig egenom perioden tills romme och sportlovet. Dt är då dt roliga kommer.. Plus så är dt ju lite spännande med model UN vi ska ha i februari ngn gång. Massa engelsmän kommer och ska representera länder.. looking forward to that! mohaha...

Nej men nu ska jag göra mig iordning för att gå till sängs. Sov ju igenom veckarklockan imorse= försov mig. Så ska försöka att inte göra dt imorrn, så att jag inte behöver stressa så jäkla mkt jag behöver göra annars..

Så see yah fellas!

Så.. nu är jag redo för sängs.. Med påsen över huvet är dt lätt som en plätt att somna! Bästa knepet jao!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0