You got to be cruel to be kind..

Hola

Har precis ätit en Billys pan pizza med smak av mexikaner.. nej mexicana! Oppsi, höll nästan på att försäga mig där.. Hur som haver, eftersom dt inte är ngt stressigt nu i skolan på ett tag (kan iaf ta en ledig eftermiddag tycker jag) så tänkte jag se på en flm; "Into the wild".. Ngn som sett den? Iaf, är dt nästa film på min Kristen stewart lista. Så ska sätta mig och kolla på den nu..

Hade ju matte prov idag. Gick hyfsat, men är helt säker att dt va på G nivå.. Blir glad om jag får VG men nöjd med G.. Hatar att man alltid är skit förberedd på vissa saker, man kan dt stensäkert!, sen kommer helt andra saker på proven. Blev så idag.. Men men, blir nog bra..

Ska se på filmen nu, see yah!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0