I'm baaaaaaaaaaaack

Ooooooooch jag e hemma!
Kom hem för kanske 10 min- en kvart sen och dt första jag gjorde var att sätta igång datan (ja, efter att ha bärt in alla saker, så att säga..) Ja jag vet att jag är en data nörd.. Men vem är inte dt? Och ja skäms inte för dt heller för OH SÅ HÄRLIGT DET KÄNNS! Att vara inom räckhåll för allt igen liksom, i civilisation. Visst, dt har varit härligt att vara borta från sthlm i två veckor men dt är nästan härligare när man kommer hem. Meeeeeen, DEN lyckan varar inte länge.. Åker ju till Florida på onsdag nästa vecka, och I can't wait! Men, dt får bli ett annat inlägg.
I detta inlägg ville jag bara säga att jag lever och är jävligt utvilad och jag får använda så grova ord. ;O Och nu ska jag använda den utvilningen till att vara uppe så länge som går. Woho! Näe men vi får se vad jag hittar på nu dessa mellandagar.. Ska iaf gå och se eclipse imorrn med Mallan. Nördig som ja e har (en del av mig, den nördiga delen) jag suttit och bara väntat på att få åka hem så att jag kan se den. Tänkte till och med åka hem då när Malin åkte hem, typ dagen efter premiären.. Men ja bestämde mig för att lugna mina nerd nerver och vänta.. Såååå.. Ska se den imorrn alltså..
Menmen, nu ska jag väl sitta och njuta av internet ett tag och sen börja packa upp lite. Så småningom skriva en liten shopping lista till vad jag behöver köpa innan la USA..
Såå, skriver mer sen om vad som har hänt de senaste veckorna och sen lägga upp lite bilder.. Men for now..
See yah!
Smakprov från Larre..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0