I'm Gonna Make A Change, For Once In My Life It's Gonna Feel Real Good, Gonna Make A Difference

Kunde ju inte skriva för ngra dagar sen när dt var ett år sedan Michael Jackson dog, så vill tillägna detta inlägg med lite MJ hyllning, eftersom hans musik har tagit del i mitt liv en lång tid. Du har fångat världens hjärtan och du kommer alltid att behålla dem med din musik.. Kommer ihåg dagen som ja fick reda på att han hade dött. Var på landet och när jag kom upp vid 11 så sa min syrra direkt när ja kom in genom dörren (från lillstugan, brevid storstugan): "Michael Jackson har dött". Trodde ju såklart att hon skojade först.. Men sen drog dt igång.. De typ 2 månaderna med tv sändningar om hnm, nyheter, radio osv osv.. Sjukt.. Meeeen meeen, lägger ut mina tre favorit låtar med Kungen av Pop.

Black and White
Smooth Criminal
Man in the Mirror
Det är ju väldigt svårt att bara välja tre av hans låtar.. Men ah dessa tre är ngra av de bästa iaf..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0