natt inlägg

Hola
Blir lite nattblogg här dårå. Har precis kollat klart på Avatar, för första gången. Har inte haft "the need" för att se den innan men nu när min farbror är hos oss och hade den på blueray för sitt "ps3" (nörd..) så jag, fridis, melle och mallan såg den nu på kvällen. Och juste jag och mallan drog iväg till görväln och badade en snabbis. Me no likie sthlms badställen.. Dt är ngt.. eh.. inte goodi..
Menmen, så nu sitter jag ute på altanen med mallan och tar lite luft.. Har haft alla fönster öppna hela dan så hoppas att dt är någolunda svalt när vi ska sova.. Annars kommer ja dö...
Näe men nu måste jag vara lite social, så skriver igen imorrn..
see yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0