Saknat mig?

Då är man hemma i Sverige då.. Och ja kan inte vara mer deprimerad. Dt finns inget värre än semester depressionen som startar minutrarna efter man har gått av flyget i sverige från.. vilket annat land egentligen. (eller okej, kanske ifall min mamma skulle dö så skulle dt vara lite värre en semester-depp). Vi åkte från New York flygplats vid 10 pm (efter en 2 timmars försening på grund av vattenläcka, lr vattenfall och flod som flygvärdinnan sa) och kom hem 11 på morgonen i Sverige (alltså 5 am miami/new york tid). Så jag har alltså missat en dag typ, iaf en natt. SÅ ni kanske kan förstå hur trött ja e just nu?
Iaf, jag har haft dt UNDERBART skönt dessa två veckor och som sagt jag e deppig som fan att ja är hemma igen. Vet iaf vart ja kommer att gå collage efter gymnasiet, dt är en sak som är säker. Och dt är miami. Man kan inte hitta en skönare stad. Tvåa på ställen jag skulle kunna förflytta mig till dt är floridas västkust. Också underbart..
Menmen, ja får skriva ett lite mer utförligt inlägg senare. Nu måste ja äta ngt och sen kanske ta en liten afternoon nap. sååå,
see yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0