See yah!

Hellu
Detta kanske blir dt sista inlägget innan ja drar imorrn, kanske inte orkar skriva då, ska ju upp vid 7.. Men får se.
Ja och mina syskon blev precis klara med att ha laddat ner och laddat in låtar till deras ipodar. Så nu har vi mkt att lyssna på i florida iaf.. Aqve kom hit också för att färga mitt hår. Ja säger dt alltså, dt e skönt att hon har flyttat hit hon är redan (efter typ tre dar) min räddare i nöden, så hon kommer få arbeta alltså. ;D Näedå, men e skönt att ha en kompis så nära, liksom gång/cykel avstånd. Så ah.. Nu ser inte mitt hår katastrofalt ut längre, fjuh!
Ah, men hej då igen då.. Två veckor borta ännu en gång. Dessa två kommer dock bli MYCKET roligare. Ska ta så mkt bilder ja kan så att ja kan dokumentera allt när ja kommer hem.. Såååå, see yah!
"The sunshine state", låter lovande..
Bye bye!
xoxo

Kommentarer
Postat av: aqve

KOMMER SAKNA DIG! ha så kul

2010-07-14 @ 20:25:32
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0