Usch

Hola
Vaknade för kanske en halvtimme sen.. och herregud vilken obehaglig natt alltså. Är SJUKT varm hemma här inne i huset, liksom ÄCKLIGT VARMT så hade svårt att somna igår kväll. Plus när man vaknar för tidigt på morgonen, idag blev dt så att ja vakna runt 9 första gången och då (eftersom ja somnade runt halv 4 igår) så ville ja somna om men nej nej.. Då ska för dt första grann barnen (all four of them) skrika som faaeen och så är dt ju typ 40 grader i rummet så inte världens lättaste att somna om säger ja bara.. Men ja lyckades tillslut och vaknade.. ah för typ en halvtimme sen igen.. Snart tänker jag SLÄNGA mig in i duschen och sen kanske äta frukost på altanen.. Är dt smartare då att duscha efter man suttit och svettats i solen? Kanske... Men bryr mig inte så mkt nu.. Vill inte äckelsvettas..
Ska möta upp Mallan runt halv 4 för att åka in till stan.. Innan dt ska jag väll bara.. ah javenne får se.. ÄR ju inte så långt kvar tills dess sååååå.. ah.. Kanske skriver ngt innan ja drar, får se..
Detta är typ jag just nu..
Dagens klipp:
Älskar låten, som heter Everything I can't have, btw.. Älskar också själva klippet som är från Step up 2 så enjoy!
see yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0