är dt verkligen sverige som bjuder på denna värme?

Hellu
Ledsen för den sena uppdaten, så förbered er på ett ganska så långt (men ändå bra såklart) inlägg.. Kom precis (02.44) in från altanen för jag spenderade den senaste (totalt) timmen i telefon med Eve.. Det var ngra saker som behövdes reda ut och sen när dt hade gjorts så catchade vi upp de resterade 45 minutrarna. Det går aldrig att förlora en bästa vän när man väl har en. Det vet jag i många olika fall. :)
Okej, tar dagen från bion då.. Mötte ju upp Mallan på station vid halv 4, och då vet de flesta när jag säger att dt var ÄCKLIGT varmt då. Iaf, vi åkte in, hämtade ut biljetterna, åt donken och kollade eclipse. Den var grym säger jag bara. LÄTT den bästa av de tre som finns nu. Men såklart blir man ju lätt irriterad när dt inte blir som man tänkt sig (alltså att hela boken skulle vara med i filmen), men såklart hade man ju sagt dt till sig själv innan.. Men dt trycker ändå på irritations- nerverna när inte allt blir lika genom- förklarat som dt är i boken.. Men om man ska trycka ner en 700 sidors bok på två timmar så har man lite förståelse för dt. Men som sagt, mkt bra och gullig (a) film. Kan säga till er som inte har sett den att dt e mkt kyssar.. Och Har sagt dt förut men dt dödar inte med en liten påminnelse.. Min älskling är såååå snygg.. herregud.. saknar ord..
mmm.. me likie. Kanske blire lite sex också? Ni får allt se själva ;)
Efter filmen drog ja och Malin till hennes pojke och kollade matchen. Och VIVA ESPAÑA!!! Herregud va glad jag blev! Kunde inte ha slutat bättre. Iniesta var värdigt ett mål- det ända målet. Kan inte säga mer. Det var mäktigt helt enkelt.
Härligt!
Efter matchen så drog ja tillbaka till jakan där dt blev en spontan promenix med, min barndomsvän kan man faktiskt säga, Aqve. Tror att ja iaf var en av de första att välkomna henne till jakan igen, borta bra men hemma bäst va? För nu stannar hon för gott va? Iaf till slutet av gynmasiet då kanske alla drar härifrån.. Menmen, iaf, nu är hon jakanbo igen och kommer vara det ett tag får man hoppas. Vi tog alltså en liten sommarnatts promenad, lr iaf utomhus snack= gick en bit och sen satte oss på en trappa. Ingen av oss var redo att lägga oss från kvälls värmen så ah. Snor lite bilder från hennes blogg, hoho.. Alltså de två som är där..
Jag och hyper Aqve
Och så stötte vi även ihop med Johannes, som bor på samma gata som henne nu. Jäkla lodare alltså.. Men vi älskar dig ändå ;p
Och juste!! Kom på dt nu! Jag är hemma nu aqve.. Glömde o smsa xD
Och nuuuuu ska jag sova.. lr iaf försöka somna i denna bastu.. Sååå, vi hörs imorrn!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0