Nej, jag är inte alls irriterad..

Gissa när ja vaknade idag. ÅTTA. Fucking ÅTTA på morgonen. Gud vad jag bara älskar våra UNDERBARA små skitungar till grannar som går upp halv sju och bestämmer sig för att bada i deras pool ute på altanen och skriker som om dt inte fanns ngn morgondag. GUD VA ROLIGT ATT NI BESTÄMDE ER FÖR ATT HA SÅ MÅNGA BARN OCKSÅ. Det räckte inte med 2? Inte 3 heller? Näe, ni ville ha fyra stycken! Äldsta 6 och yngsta 1.. KUL. PLUS, så är en på väg! ÅÅÅÅH, ser fram emot de kommande sömnlösa mornarna framöver med FEM små barn skrikande kl 7 på morgonen.. SKÖNT att vi åker imorrn då.. Skulle inte stå ut en natt till.. Tre nätter i rad har jag alltså vaknat runt 8- 9 av de små änglarna(djävlarna). Ja vill bara slå till föräldrarna som inte säger ngt heller. Ibland lägger de in ett litet: "Nej, men nu tycker jag ni får vara tysta", "Skrik inte", "gör inte sådär", "sluta". Men sen 1 minut senare börjar de ju skrika på varann igen.. Jag och Malin blev helt galna imorse när vi satt och hörde på dt där, för man kan ju inte somna om när man väl har vaknat i ett varmt, ljust rum. Och dt går ju inte att inte ha ett öppet fönster heller(läs om meningen ifall du såg att man INTE kan ha öppna fönster) , så dt är kört helt enkelt. Malin fick nog och åkte hem vid halv nio, dock så hade hon tänk att åka tidigt, men tidigt är ju runt 10- halv 11. Men runt 9 (såklart när man redan är vaken), dååååå slutar barnen låta..

Menmen, med det sagt så kan ja säga att hela dan har gått åt till att packa. Hade inte börjat göra dt innan idag, men är nog så gott som klar. Ska bara få ner dt i min väska. Har liksom bara plockat fram allt, inte packat ner dt.. SÅ ska göra dt. Trodde också att jag skulle åka o bada idag med eve och co. men får inte tag i henne med sms, så ska ringa henne snart.
Här är jag nu, nyduschad och fräsh..


Har inte så mkt mer o säga såååå,
see yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0