vända tillbaka dygnet, inte check

Holahola
Vaknade för typ en timme sen (somnade vid halv 5 så kanske inte så konstigt) och sen dess så har jag duschat, lallat runt och ätit. Vaknade med två sms från eve  som ja hade bestämt o träffa idag. Men såklart så sabbar jag dt genom att sova till 3 eftersom hon jobbar så förmkt så hon skulle jobba vid 4. Men ska försöka att övertala bruden att hon måste träffa moi. Menmen, dt löser nog sig.
Annars idag måste jag packa upp och tvätta allt som behöver tvättas. Vill ju kunna ha på mig allt nytt. Sååååå, ska bara sola liten stund till (måste ju ta vara på den svenska solen när den väl är framme). Plus så vill ja ju inte tappa all min bränna direkt, så kommer nog fusksola lite om den svenska sommarn sviker mig..
Här är från universal studios innan vi skulle åka The Simsons ride, jag och sis
see yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0