Bajs

Åh, ja blir så sur på mig själv ibland alltså.. Vfr är ja så sjukt dålig på att planera mina uppgifter? Trodde att ja hade gott om tid till att göra min NK- rapport.. Men nu sitter jag här, dagen innan uppgiften ska lämnas in och har kommit halvvägs.. Duktigt emilie.. duktigt.. Men ja pallar verkligen inte.. Måste ja palla? Måste ja verkligen göra dt nu med en vecka kvar? Javenne.. Men med denna uppgift måste jag nog.. Om ja inte gör den så får ja IG i naturkunskap. Och dt vill ja väl inte? Sååå, ska smöra lite för min lärare och fråga ifall ja kan få göra klart den imorrn eftermiddag eller lördag morgon. För ja är aldeles för trött för att sitta uppe nu och skriva. Min kropp pallar inte dt.. Speciellt inte när ja har Engelska B omprov imorrn (måste höja mig från ett VG till VG+ i läsförståelse för att på MVG i betyg). DÅ måste ja vara på topp..
Sorry för dt där väldigt osammanhängande inlägget, men ja e trött.. Så, see yah tomorrow..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0